Paris Mode

Im in love with this outfit
the three fucking planes on the photo are amazing
I just to used my pants on that way haha, but on her look cool

i am facinated with the hair, not with the weight


I found a blog of style, they always shoot people that look like models, for me is a big impresion those people extreme beautiful, even they make me feel ugly, i just thought on the beauty on differents mood, for they the latins are exotic's or something like that for us they are like a glamour and people with other style of live better than us, anyway i just want to show you some things that really like and i found around internet.
Oh and latin people are beautiful too, everybody are, and a men or women with a high self-esteem is a prove of that.

Encontré un blog de moda, y me impresionaron las personas que salen en las fotografías, parecían modelos, realmente hermosas, claro algunas son modelos, al ver estas fotos me hacen sentir fea, pero luego vienen pensamientos a mi mente, casi danzando y diciéndome que todas las personas son hermosas de diferentes formas, de eso me e dado cuenta desde hace mucho lo peor es que no nos fijamos porque siempre divagamos en otras cosas, por ejemplo ellos piensan que por ser latinos somos exóticos y guapos, y nosotros pensamos que los europeos son personas más educadas y con glamur, puesto que allí se encuentran países de primer mundo. En fin son ideas incluso tontas pero deberíamos apreciarnos y apreciar nuestro alrededor. No hay nada más hermoso que alguien con una autoestima alta, sin caer en el hedonismo.

Disculpen por los horrores ortográficos.

Sorry about the spelling horrors

Fotografías via : Carolines mode

0 comentarios: